söndag 21 mars 2010

Vägning

Dagens vågbesök visade på +-0 alternativt ett litet +. Har konstaterat att det både är bra och dåligt med en gammal variant av våg, skönt för att slippa hets på gram, men klurigt att se exakt hur mkt jag väger. Ned hade jag iaf inte gått. Jag som varit rätt duktig ändå, fast träningen har ju inte varit som den borde så klart.

På tal om det här med tempo så tar jag det verkligen sakta och är toknöjd med det. För ca tre år sedan körde jag en kur med Itrim och rasade 25 kg på ett år. Innan jag körde igång med GI nu hade jag gått upp ca 15 kg av dessa. För mig är det en sådan vinst nu för varje gram jag går ned, för jag vet att jag gjort det helt för egen maskin. Det är ingen svältkur eller ngt hokus pokus, utan det är bara jag! Det är en enorm tillfredsställelse :)

Ser fram emot en frisk träningsvecka!

Tror det blir så här:

Måndag - Zumba hemma + Bailine
Onsdag - Löpband 30 min + styrka
Torsdag - CT + styrka
Lördag - Simning (SPA-helg med brudarna)
Söndag - Simning

Önskar er en fin vecka!

2 kommentarer:

  1. Shysst takt och shysst träningsupplägg, gramen visar inte det som syns. För det sysn!

    SvaraRadera