måndag 1 mars 2010

Träningsveckan

Ny vecka, nya utmaningar.

Sitter och tittar i almanackan för att se när veckans träningspass ska läggas. Tror det blir enligt följande:

Mån - gym efter jobbet (crosstraining + styrka)
Tis - gym innan jobbet (löpband + styrka)
Ons - gym med svärmor efter jobbet (crosstraining + styrka)
Lör- hemmaträning innan frukost (30 min, typ friskis)

Den här veckan går mitt kort på Medley ut och nästa måndag är det därför dags att äntligen köpa mitt nya träningskort på F&S. Tror att det denna termin får räcka med ett gymkort, det känns som att mitt fokus ligger på att stärka upp och få upp konditionen. En stor fördel med gymmet är ju även den flexibla tiden, passar mitt lite röriga liv väldigt bra.

Ser dock fram emot sommarjympan ute i det gröna så småningom :)

Önskar er en skön vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar