söndag 28 mars 2010

Sommartider, HEJ HEJ!!!

Så är det äntligen sommartid, inte för att jag kom ihåg det igår när jag gick och lade mig, utan blev varse det nu på morgonen. Det känns iaf som ett steg helt i rätt riktning mot mer vår!

Annars har morgonen börjat bra - zumba och vägning.

Dagens resultat: - 0.5 kg Ett ytterligare litet steg närmre målet!


Igår satt jag och lekte med Spotify och lade in mina låtar som ni ser här till höger i marginalen. Det är en salig blandning av låtar som ligger bra till inför kommande pass. En del har jag haft tidigare medan en del helt enkelt bara är bra låtar. Det är himla kul att börja tänka på rörelser redan nu. En del låtar har självskrivna rörelser i mitt huvud, de bara kommer... Kul att det sitter kvar!

Tror att ni kan ta del av musiken här:

Tillbaka till friskis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar