onsdag 17 mars 2010

Bailine

För ca två år sedan provade jag på Bailine för första gången (ni vet sådan där "träning" när man får massa elektroder på kroppen och musklerna spänns...). Det var innan jag skulle gifta mig och jag vill göra mig så tjusig som möjligt. Dessutom fick jag massa friskvårdscheckar av min dåvarande arbetsplats som kompensation för mycket arbete, och ville prova ngt nytt. Jag är förbaskat dåligt på att lägga pengar på behandlingar och passade på att köpa ett paket på 20 gånger. Där och då så fick min kropp helt klart en kick av denna träning, men då gick jag ju också väldigt intensivt. I förra veckan kom jag på att jag nog hade innestående behandlingar kvar och mkt riktigt, tre gånger hade jag kvar. Så nu på morgonen låg jag där på britsen igen och musklerna ryckte och hade sig. Jag körde 30 min överkropp och 30 min rumpa och lår. Det kändes ovant men skönt! Men jisses, när jag höll på förra gången kunde jag maxa styrkan och låg alltid på "40" (max). Idag låg jag på 40 på överkroppen men bara på 30 på rumpa.... Illa! Jag som alltid varit stark i ben och rumpa. Hmm... Jag ska iaf använda min sista gång i nästa vecka. Förstå vilka underverk dessa behandlingar kommer göra!? ;O)

Annars är jag på benen, men vågar inte träna idag. Laddar dock för att gymma innan jobbet imorgon, det ska bli otroligt skönt! Nu var ca 10 dagar sedan jag tränade, helt galet!

På´t igen, säger jag bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar