fredag 26 mars 2010

Ett steg närmre...


Idag har jag då äntligen köpt mitt träningskort på friskis. Det känns himla bra måste jag säga :) Jag fick även ett trevligt samtal med funkisen i kassan och vi pratade om möjligheten att komma tillbaka som ledare i deras förening. Hon hade inte riktigt koll på turerna men trodde inte att det skulle behövas ngn större apparat. Jag antar att de vill ha lite koll på mig, särskilt som jag varit vilande ledare i rätt många år. Men jag antar även att mina utbildningar fortfarande är gällande.

En kul nyhet som jag fick del av är att afro-jympa kommer i höst! Det kommer vara ngt för mig! Som gammal afro-dansare ser jag fram emot att prova friskis variant. På bilden ser ni mig som en blond afro-prinsessa ;)

I övrigt är helgens SPA:ande skjutet på framtiden, men jag tänker fortfarande träna.

Lördag: Zumba + promenad
Söndag: Zumba + promenad

Önskar er en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar