måndag 19 april 2010

++++++++

Hmm, efter att inte ha vägt mig på för tok för länge var det imorse dags. Vågen visade på väntade +1kg. Inte ok!

Hur har jag då hamnat här? Jo:

-Ätit en pizza i Riga
-Ätit bröd en gång i Riga
-Inte tränat tillräckligt mycket
-Har massa vatten i kroppen
-Mm mm

Detta kilo och några till ska bort på kort tid. Mitt mål är ju att ha tagit bort 5 kg innan sista april och det ska jag banne mig göra!

Det som ska hjälpa mig att komma dit är:

-Mina nya joggingskor som jag köte i Riga
-Strikt/regelbunden kost
-Vätskedrivande (så att det slipper skvalpa i fötterna när jag gympar... Inte kul - för er som aldrig känt detta)


Nu jäklar!!!!

4 kommentarer:

  1. Jag följer dig med spänning! Har också som mål att bli av med 10kg till sista juli.

    I mitt fall är maten svårast, att stå emot allt gott som finns...

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Kul med en träningsblogg!
    Själv har man vila idag efter 2 gympass igår! =P
    Ta hand om dig och kör hårt!

    Mvh/Djaanii
    www.djaanii.blogg.se

    SvaraRadera
  3. 1 ynka extra kg till det fixar du!!

    SvaraRadera
  4. Beach2010: Nämen va kul med samma mål!! Då får vi peppa varandra dit :) Försten dit bjuder på solsken - ok? Kul, ska följa din resa.

    Djaanii: Jisses, du verkar ha ett annat tempo än jag :P Men inspiration fick jag iaf av din blogg.

    Tove: Tusen tack för pepp :)

    SvaraRadera